Thursday, December 31, 2009

Selamat Tahun Baru 2010 !



Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog ARPRM SMK Taman Jasmin 2 saya ucapkan. Diam tak diam, kita sudah pun menjengah Tahun Baru 2010. Rasa sekejap je masa berlalu walaubagaimanapun hidup mesti diteruskan. Selamat tinggal kepada tahun 2009 kerana sudi menjadi platform masa terbaik dan sempurna untuk kami melakar kenangan-kenangan manis dan pahit sepanjang 2009.

Sudah menjadi adat setiap masyarakat dunia untuk menetapkan azam bagi tahun baru yang menjadi pegangan untuk berjaya kelak. Tidak ketinggalan, azam kami di ARPRM SMK Taman Jasmin 2 untuk sekali lagi mencatat nama sebagai badan operasi yang mempunyai ramai pemegang pingat gangsa dan perak bagi tahun 2010 ! insyaAllah. Justeru itu, buat semua peserta ARPRM SMK Taman Jasmin 2 ingatlah bahawa cabaran baru menanti anda. Lebih mencabar dan lebih menyeronokkan.

Oleh itu, saya Syamil Azmim bin Azhar mewakili rakan-rakan ARPRM SMK Taman Jasmin 2 serta guru-guru pembimbing ARPRM SMK Taman Jasmin 2 mengucapkan Selamat Tahun Baru 2010! Semoga tahun 2010 membawa seribu keceriaan dan rahmat bagi kita semua. Mudah-mudahan kita dapat jadi yang lebih terbaik dari kalangan terbaik di tahun 2010!


Salam Tahun Baru,
Syamil, pengelola blog ARPRM SMK Taman Jasmin 2.

0 comments: